Interventies met verhalen

“De ervaring van één is het verhaal van velen.”

Hélène

Hoe krijg je een organisatie in beweging?

Als er geen wezenlijke verbinding is tussen mens en organisatie, beweegt er niemand en gebeurt er niets. Organisaties starten projecten, implementeren strategieën, stroomlijnen bedrijfsprocessen en voeren veranderingen door. Maar uiteindelijk gaat het om mensen. Mensen die iets moeten doen of laten, mensen die op een andere manier met elkaar moeten communiceren of mensen die weer andere mensen moeten selecteren, aansturen en beoordelen.  

Hoe beïnvloed je mensen echt?

Je wil mens en organisatie verbinden. Je bent altijd op zoek naar manieren om mensen in beweging te krijgen. Je wil échte impact hebben met de acties en methodes die je inzet. Je wil onder hun huid kruipen. Je wil hen aanspreken op menselijk niveau in plaats van ‘hoog over’ argumenten aandragen. Je wil beïnvloeden wat ze voelen, denken en doen. Én je wil hen helpen hetzelfde te doen bij anderen.

Narratief werken als methode

Verhalen lenen zich uitstekend om mensen te betrekken, te inspireren en te activeren en wij weten hoe je dat doet. Wij bouwen samen met jou aan de juiste narratieve aanpak voor dat ene vraagstuk en we helpen je om de juiste verhalen, op het juiste moment, met het juiste publiek te delen. Positief of negatief. Intern of extern.

Neem contact op om door te praten over hoe wij jou kunnen helpen.

Strippenkaart voor advies, begeleiding en training?

FRISSE IDEEËN OPDOEN?


2 UUR BRAINSTORMEN

Wat kan storytelling toevoegen aan jouw project? 

Voor €250 (ex BTW) denken wij met je mee!

LEES MEER

Projecten

Ik werk al jarenlang samen met Hélène om met video bij te dragen aan complexe interne en externe communicatietrajecten. Helene weet een abstracte communicatiestrategie om te zetten in duidelijke en aansprekende verhalen. Bij grote projecten heeft ze scherp voor ogen wat het einddoel moet zijn en weet ondertussen op micro-niveau exact aan te geven hoe dat doel bereikt moet worden. Ze geeft heldere input en denkt creatief mee. Dat maakt de samenwerking bijzonder prettig. Ze houdt rekening met gevoeligheden binnen een organisatie en weet met open en eerlijke communicatie altijd een weg te kiezen waarin alle partijen zich kunnen vinden.

Jeroen Westerbeek

Creative director, Westmedia

 

Ga naar de blogpagina

DOWNLOAD NU!

.

Jouw eigen verhaalkaart

Bouwstenen en opbouw van een goed verhaal

Tips om verhalen te vinden

 

Abonneer je op onze blogartikelen en ontvang direct de downloadlink in je e-mail

Hartelijk dank! Check je e-mail om de inschrijving te bevestigen.

Pin It on Pinterest

Share This