Selecteer een pagina
‘Hoe vertellen we dat krachtig, overtuigend en aanstekelijk?’ Die vraag horen we telkens weer. Onze reactie? ‘Ga zitten, neem een kop koffie en vertel eens over het verhaal achter die vraag.’

Onze klanten -grotendeels uit de publieke sector- werken iedere dag aan maatschappelijke uitdagingen. Om vooruit te komen, moet een netwerk van interne en externe spelers energiek samen willen werken. En dat gebeurt vaak niet vanzelf. Al die stakeholders hebben een gezamenlijk doel nodig. Maar welk verhaal hoort daarbij? En spreekt dat iedereen aan? Hoe zorg je dat iedereen ook een actieve rol voelt in dat verhaal? Kortom: hoe overtuig je rationeel én emotioneel?

Als adviseur of manager sta je voor de uitdaging mensen in beweging te krijgen richting een (organisatie)doel. Te zorgen dat zij zich als speler herkennen in het verhaal. Ze te laten vertellen waaróm ze hun werk doen en hun eigen verhaal te laten vormen. Zodat zij vanuit intrinsieke motivatie en waarden bijdragen.

Storytelling is een cruciale ‘21st century social skill’ om mens en organisatie aan de praat te krijgen. Wij helpen jou die skill te ontwikkelen en zelf verhalen en narratieve werkvormen bewust in te zetten. We helpen je om mensen werkelijk te bereiken, te raken én te bewegen. Om ze met (organisatie)doelen, maar ook onderling te verbinden. Omdat jij met storytelling verhalen aan het werk weet te zetten. Van contentstrategie tot veranderaanpak.

Welk verhaal werkt voor jouw (publieke) zaak?

Pin It on Pinterest

Share This